Klant­ervaringen

Verbindend. Integer. Betrokken. Toegankelijk. Doelstellingen die worden gehaald en meetbare resultaten. Dat is wat we terugkrijgen van onze klanten.

Volgens organisaties komt dat omdat we pijnpunten identificeren en constructieve ideeën die de organisatie verder helpen, implementeren. Omdat we de voorkeur geven aan een praktische benadering waarbij mensen belangrijk zijn. Klanten vinden dat we op een lichte manier toepassen wat nodig is om de organisatie een stap verder te brengen.

Hierdoor worden resultaten bereikt die organisaties als zeer waardevol ervaren. Lees hieronder wat klanten nog meer over ons zeggen.

GGD’s Noord-Brabant en Gelderland en Regionaal Ambulance Vervoer Midden-, West- en Noord-Brabant

“Herpositionering, inrichting en hersteld vertrouwen. Een succesvolle transitie van Het Service Centrum (HSC).”
Lees de hele case

Wat is de oorspong van de al jarenlang aanwezige onrust en ontevredenheid bij alle betrokken partijen? Naast het tijdelijk leiden van de Informatie en IT-afdelingen en het vormgeven van een IT-vernieuwingsproject, was dat de opdracht voor Wim Jumelet van Condurre.

Door een aanvullende analyse door Condurre te laten plaatsvinden kon er een transitievoorstel worden opgesteld voor de herpositionering van HSC en de aansturing vanuit de klantorganisaties.

Een ingrijpend proces voor alle betrokkenen is daarna in gang gezet. Op een menselijke manier maar met resultaat.

Binnen een jaar waren er aantoonbare resultaten zoals het het terugbrengen naar de kerntaken van HSC. En het afstoten van taken die thuis horen bij de klantorganisaties. 
Kernmerkend in de aanpak: vast houden aan de ingezette lijn, medewerkers en bestuurders hierin meenemen, integer opereren, goede samenwerking met de klantorganisaties en bovenal een optimistische instelling.

Erasmus Medisch Centrum

“Een succesvolle reorganisatie en herpositionering van de stafdienst ICT Erasmus Medisch Centrum.”
Lees de hele case

De functie van Manager ICT services diende op interim basis een aantal maanden ingevuld te worden. Vrij snel bleek dat op verschillende onderdelen veranderingen nodig waren.

Zoals de interne samenwerking met de afdeling Informatiemanagement, de financiële situatie, beheerprocessen en het breed omvattende takenpakket van de stafdienst.

De hieruit voortvloeiende reorganisatie heeft geleid tot een breed transitie-proces. Met taakherdeling, afstoten taken, financieel control en een goede integratie met de overige diensten als resultaat. Door deze resultaten zijn ook aanvullende doelstellingen behaald.

Daarnaast is door de visie en positieve benadering ook de continuïteit van de dienst gewaarborgd. Voor het nieuwe management lag er hierdoor er een goede basis om door te bouwen op de ingeslagen weg.

Dit is wat klanten ervaren

Klanten geven structureel aan dat Condurre op een prettige, open en menselijke manier richting geeft aan de vraagstukken waar de organisaties mee worstelen.

Naast kennis, ervaring en het strategisch inzicht is het met name de prettige en veilige manier waarop Condurre werkt. Respect voor het vraagstuk (organisatie en medewerkers), snelle diepgaande en brede analyse waarbij de daadwerkelijke, soms verborgen, knelpunten boven water komen. Niet alleen de analyse biedt meerwaarde, Juist de vertaling naar een strategisch en realistische aanpak die zorgt voor resultaat op korte termijn waarbij de organisatie zelf in staat is dit uit te voeren spreekt zeer aan.

Het sturen op het zelfstandig oplossen van de vraagstukken. Het tonen van betrokkenheid en betrekken van de eigen medewerkers in de transitie, hier een begeleidende rol in hebben zonder de leiding over te nemen, geeft aantoonbaar vertrouwen in de Condurre aanpak en het resultaat.

Zelf ervaren wat Condurre voor jou kan betekenen?
Neem contact met ons op.